Selasa, 6 Mac 2012

Selamat Ulang Tahun Perkahwinan Yang Pertama Sayang ♥…


Assalammualaikum w.b.t


Menitik air mata tatkala suami balik kerja semalam. Bukan sebab sedih, tapi terlalu terharu melihat suami pulang dengan tgn berisi sekotak kek, aiskrim dan paper bag berisi hadiah buat isteri tercinta. Sedangkan saya mengerang kesakitan di atas sofa.
 
 
Saya betul-betul tak menyangka. Penat-penat balik kerja masih sempat meyediakan kelengkapan untuk menyambut ulang tahun perkahwinan kami yg pertama.
 
Suami kita ni kadang-kadang tengok tak romantik, tapi sebenarnya dia tak tunjuk. Mungkin dalam hati dia lebih lembut dari hati kita. Mana tahu disebalik kesusahan dan keperitan yang kita alami dia sebenarnya menagis sebab tak sanggup tengok kita hidup susah. Hargailah suami kita walau dia jahat macam mana sekali pun. Suami tetap suami. Syurga kita tetap di kaki dia.
 
“Terima kasih abg untuk segala-galanyanya. Terima kasih kerana terima saya seadanya di dalam hidup abang. Terima kasih kerana menjaga dan sabar melayan karenah saya selama ini. Terima kasih kerana membimbing saya agar menjadi isteri yang baik dan solehah. Terima kasih kerana sanggup bekorban masa, tenaga dan wang ringgit demi kebahagiaan saya. Terima kasih untuk setiap pengorbanan yg abg lakukan…Semoga perkahwinan kita kekal dan tetap utuh hingga ke ahhir hayat…Amin”
 
Terima kasih juga untuk rakan-rakan yang sentisa mendoakan kebahagiaan rumah tangga kami berdua. Semoga uols juga menemui kebahagiaan yang sama seperti yg saya rasai.
Amin Ya Rabbal Alamin…
 
♥♥♥









Million Thanks buat suami, family dan kawan-kawan. Terasa diri ini amat-amat dihargai. Sepanjang minggu ni ramai kawan-kawan sekerja yang bertanyakan tentang perkembangan cerita saya. Terima kasih atas doa kalian semua...

Sayang Awak Semua
 Take Care Tau
~_~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan