Rabu, 26 Jun 2013

Tak Tahu Nak Buktikan Macam Mana Lagi Kerana Ianya Memang Terbaik (SNE CAPSULE)


Assalammualaikum.
 

Since 14 Februari 2013
 
Lately, sering rasa lenguh-lenguh pada pinggang sehingga ke hujung kaki di sebelah kanan. Kesan operation setahun yg lepas pun rasa sakit balik dan tiba-tiba perut menjadi seakan  menegang dan mengeras. Tak boleh langsung buat kerja lebih mahupun berjalan lebih sedikit. Fenomena apakah ini?
 
 
Yg saya perasan keadaan ni berlarutan sehingga ke 2 minggu. Kalau nak kata tempoh subur, memang hormone kita takkan stabil dan sedikit-sebanyak akan mengganggu kesihatan kita. Tapi, takkan sampai 2 minggu berlarutan? Bukankah tempoh kesuburan itu hanya berlaku dalam jangkamasa 24-48jam sahaja apabila telur keluar dari ovum dan bersedia untuk disenyawakan? (apa yg saya paham)

 

27 Februari 2013
 
Kemudian, emak memberi saya SNE Capsule. Saya memang dah lama stop sejak 6 bulan yg lalu kerana kesan operation dulu semakin pulih. Memang dapat rasa perubahan yg ketara apabila sakit perut di tempat operation dahulu dan lenguh-lenguh di pinggang serta kaki hilang serta merta. Saya makan 2 biji SNE Capsule pagi tu, menjelang tengah hari sakit berkurangan dan semakin baik pada waktu petang. Syukur Alhamdulillah.

 
Untuk makluman, saya bukanlah pengedar SNE. Entry ini juga bukanlah bertujuan untuk mempromosi produk SNE semata-mata. Tetapi saya ingin berkongsi dengan anda tentang pengalaman saya sendiri menggunakan produk SNE dan keberkesanannya. Mungkin anda juga mempunyai pelbagai masalah dan masih belum dapat merawatnya. Saya tak kata SNE adalah ubat, kerana ubat tidak merawat penyakit kita sehingga pulih, ia hanya menahan penyakit daripada terus merebak. Tetapi SNE merupakan makanan kesihatan yg membantu merawat serta menghapuskan penyakit kita sehingga pulih. InshaAllah…

 

Thanks for Reading, sharing is caring :)
 
 
 
p/s : Entry yg telah sekian lama berada di dalam draf >_<
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan