Isnin, 31 Disember 2012

Hitam Putih Kamus 2012 Ku


Assalammualaikum


Tinggal beberapa jam lagi dunia akan melabuhkan tirai 2012. Selamat Datang 2013!. Semoga kedatangan tahun baru memberikan sinar yg lebih gemilang dalam hidup kita. Semoga apa yg kita impikan, yg kita harapkan dan apa yg kita rancangkan akan menjadi kenyataan. Semoga Allah memperkenankan doa-doa kita dan merahmati kehidupan kita di masa akan datang.

Dengan bertambahnya angka tahunan, maka bertambahlah usia kita. Diharap dengan pertambahan usia ini akan lebih mematangkan kita dari segala aspek. Menjadikan diri kita lebih kuat dan tabah dalam menghadapi kehidupan dan cabaran yg mendatang. Tinggalkan kenangan yg lalu sebagai pengajaran di masa akan datang. Walaupun kenangan itu pahit untuk ditelan, anggaplah ia harta yg paling terindah dan bernilai dalam hidup kita. Yg baik dijadikan pengajaran dan yg buruk jadikan sempadan. In Sha Allah. 

Terlalu banyak kenangan terpahat di jiwa. Let's review sikit apa yg berlaku sepanjang tahun ini :-

Our first annyversary. "Terima kasih Abang". 

Keguguran :-(  Kadangkala apa yg kita terlalu sayang tak semestinya kita dapat memilikinya. Kerana ada yg lebih menyanyaginya daripada kita. Terima kasih Allah.

Pertama kali admit hospital dan terus kena operation. Dua kali dalam tahun ni kena masuk bilik bedah. Alhamdulillah, Allah masih panjangkan umur saya. 

BBQ di Sungai Congkak dengan team sekerja.

Celebrate my birthday.

Iftaar at Pan Pacific dan Nilai Spring wif my lovely family.

Projeks and shoppings. Alhamdulillah di atas rezeki yg Allah kurniakan sepanjang tahun 2012.

Aidilfitri 1433H

Family trip at Cameron Highlands

Weddings...and the lastly...


Selamat datang 2013!!!


* * *


p/s : Asben mungkin akan berangkat ke tempat jauh selepas ini. Tak tahulah apa yg bakal berlaku nanti. Ye, 'peluang' tak selalunya hadir. Dan kadangkala 'peluang' juga tak selalunya menyebelahi kita. Seandainya ini jalan terbaik buat kami dan masa depan kami, maka kami bermohon agar Allah mempermudahkan segala urusan dan kehidupan kami. InshaAllah. Semoga jalan yg bakal kami lalui dan tempuhi nanti diberkati oleh Allah s.w.t. Amin Ya Rabbal Alamin...
(kawan-kawan tolong doakan yg terbaik ye)



1 ulasan:

  1. kak hanis !
    heppy new year sis :)
    smge tahun 2013 ni akan lebih bermakna buat akak sau family !
    a.rizal nk g mane kak? takpee.. rezeki ALLAH..ieda doakan akak n a.rizal kekal bahagia hingga ke akhir hayat. amin :)

    BalasPadam