Ahad, 1 Januari 2012

Selamat datang 2012

Assalammualaikum


Pic : Google


Azam tahun baru saya nak jadi mummy...hehehe (kalau diizinkan Allah). Harap-haraplah Allah mendengar permohonan saya ni. Amin... 

Tapi saya dan En Hubby tak meletakkan harapan yang tinggi. Kerana Dia lebih mengetahui bila masa dan ketika untuk memberi. Yang penting kena doa dan berusaha. Selebihnya kita tawakal sahaja... ^_^

p/s : Pada guys yang belum berkahwin jangan cemari tahun baru anda dgn perkara-perkara yang tak elok tau. Cam merempit pas2 hilang nyawa kat atas jalan raya pada malam tahun baru korg.

Then...girls n boys g check in kat hotel berdua-duaan sampai kena cekup oleh penjegah maksiat pada malam tahun baru ka...

atau

Korang kena cekup dengan polis kat kelab-kelab malam sebab mabuk, di bawah pengaruh alkohol atau terlibat dgn dadah atau sbgnya...

SUBHANALLAH

Harap-harap dijauhkanlah saudara-saudara saya dari perbuatan terkutuk itu!

AMIN

p/s : Ingatlah, ramai lagi orang yang menyayangi kita. Semoga Allah merahmati hidup kita dan memberkati setiap apa yag kita kerjakan...

Sekian pesanan saya untuk tahun baru ini.

SELAMAT TAHUN BARU 2012!!!

p/s : sorry kalau merepek-repek cam nyiang rapik lak...

^_^

sayang KORANG sumer

Tiada ulasan:

Catat Ulasan