Sabtu, 7 Januari 2012

Ambil Berkat Weh!


Assalammualaikum


Hari ni pergi melawat baby Rayyan yg baru beberapa hari melihat dunia. Anak FM saya. 
*FM=fasility manager ok...Kak Awin namanya.
Baby Rayyan sungguh qiut miut. Tak meragam&tak menagis pun waktu saya memangku dia. Oh! sungguh awesome. Saya pulak yg macam nk nangis :) Semua kata "Hanis pangku baby cepat utk ambik berkat"
Happy tp belum rezeki saya lg. Redha ajelah...

Masa ke rumah Kak awin, kami seramai 6 orang iaitu Kak Pah, Kak Ros, Kak Aishah, Kak Shaz dan Kak Lena. Semua dah kakak-kakak. Saya je yg adik sungguh manis tp cam perasaan perasan okeh ^_^
Bila dah berjumpa ramai-ramai mmg bergossip pasal diri sendiri tak hengat. Lagi-lagi saya dan Kak Shaz. Kami kalau berjumpa di pasar tani tengah panas terik pun sempat bergossip pasal diri sendiri. Means, kalau 3 hari 3 malam pun sanggup tak tido bila dah berborak.
Huhu...sunggup happy dapat berjumpa teman 'gossip perihal diri sendiri' kami.

p/s : Hubby, saya harap awak menghargai apa yang awak ada sekarang. Hargailah orang yang sentiasa menyayangi diri awak sepenuh hati. Orang yang sentiasa ingat dan risau tentang awak, orang yang ambil berat tentang awak dan orang yang ada disaat awak susah dan senang.
Semoga kita tabah menghadapi dugaan, ranjau dan liku dalam menempuhi alam rumahtangga kita ini. Amin.
Mood : Taknak sedih-sedih lagi ^_^




Nite! Saya nak tido.




2 ulasan:

  1. ish xph k.hanis...blm ad rezeki lg...sy doakn smoga murah rzeki n bahagia sllu...dont be sad...setiap yg berlaku tu adlah prancangn ALLAH..sntiase lah igt ALLAH dan brykur ats nikmat yg dberi...cyg kak hanis pnuh jiwa dan raga..lebih2 sudah..<3 hiik

    BalasPadam