Isnin, 30 Januari 2012

Berkenduri Di Raya Cina

Assalammualaikum

Sabtu 21 Jan 2012
Going to Kenduri cukur jambul my husband's nephew
NURFARISYA AMNI

Ahad 22 Jan 2012
Attand wedding my husband's bestfriend
AWIE & YANA
"Congratulation both of you"

mari layan ini gambar...

Jalan sesak okeh. At Lebuhraya Utara-Selatan. Dari Nilai ke Seremban.

Singgah di RNR Seremban sebab janji dengan kawan-kawan Husband untuk jumpa di sini. Maka ternampak ini ^_^

Di homestay pengantin lelaki. Dari kiri Bebeq, saya, Kak Ita, Kak Jaja dan Rini (kanak-kanak tak disenaraikan sekali ye)

Semua dah berpangkat ibu kecuali saya. Terasa seperti anak dara pulak Yaww!

Me and beLOVE Hubby

Saya bersama anak sulong Kak Ita

Wajib bergambar bersama raja sehari. Blue is irresistably sweet. Saya dah jatuh cinta dengan warna ini.

Bergambar di luar dewan pulak...

Beach
 
Bukan merenung tapi memerhatikan anak masing-masing ^_^

Happy! Tapi teringat betapa seksanya nak tukar baju di sini. Semua toilet penuh. Maka jadi kenangan pahit sekejap! Hehehe...

Isnin 23 Jan 2012
Lepak-lepak sambil kemas rumah with my beLOVEd

Selasa 24 Jan 2012
Attand engagement day my beLOVEd sister
NOR SHAZWANI & QAHAR
"Semoga kekal sehingga ke jinjang pelamin"
*sesat kejap*
^_^

mari layan gambar lagi...

Dari pihak lelaki.

Pelamin yang sungguh awesome. Kak Shaz memang suka purple.

Nice!

Wif my beLOVEd sis...NORSHAZWANI

Miss this time

Sebelum balik, saya sempat berpesan pada Qahar (Tunang Kak Shaz)

Saya : Tolong jaga kakak kite baik-baik tau (sambil pegang bahu Kak Shaz)
Qahar : Ye okay, tengok abang dah jaga elok-elok lah ni sampai dah berisi badan.
Saya : Laa...bukan jaga itulah. Jaga 'hati dan perasaan'...
Qahar : -_- Ops! ha??? Okay...

Bubuy!
^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan