Jumaat, 8 Jun 2012

Hi Baby Mia ~_~


Assalammualaikum.


Tengok tajuk je macam dah comel kan? hi Siap say "Hi" lagi. Bajet baby Mia dengarlah tu. Hihihi...

Entry kali ni pergi melawat baby yg masih fresh lagi. Maksudnya yg baru lahir dan mak dia di alam berpantanglah katakan...


Walaupun masa ni dah lama, tapi saya tetap nak update jugak. But still late, better late than never right?


Before this memang selalu dah melawat baby yg dalam pantang ni. Macam entry saya yg sebelum NI. Tapi tak sempat nak beli hadiah, bagi duit je. Lagipun baby mana ada reaksi kalau kau bagi ape pun. Bagi duit dia diam, bagi hadiah pun dia diam, bagi PS2 pun dia tetap diam. Hahaha...
(Memanglah bagi PS2 baby tu diam, tapi bapak dia yg tak reti dok diam. Shut up! menyampuk ye cakap orhang tua).



Sebelum tu mari beli hadiah dulu....



Packing banyak-banyak sebab senang nanti tinggal cekau saje. Dah macam AMOI kat pasaraya yg balut-balut hadiah tu jew saat saya wrapping mendealah ni. Hihi...




Ops! salah la...Ni hadiah untuk orang kahwin!



Okey cuba tengok yg ini pula kot-kot betul...let me think



Rasa macam saya pula dapat kesemua hadiah ni ^_^. Shuukaaa!



Erm...ini baru betul hadiah untuk baby.onion-head-emoticon-1




Kalau sebelum ni selalu pilih dan borong hadiah untuk kawan-kawan yg kahwin, tapi sekarang dah kena beli hadiah untuk baby pula. Sebab yg dah kahwin tu semua dah berbaby. Huhu...




Shopping barang-barang baby memang seronok. Grab dan bayar jer sebab semua choomel-choomel dan rasa nak gigit-gigit jewww. Nyum-nyum!
*tetiba*




Kemudian, hadiah yg telah lama di beli dan dibalut cuma jadi hiasan di bilik tidur sahaja buat beberapa minggu. Disebabkan saya yg sibuklah sangat bekerja sampai tak sempat nak melawat baby Mia. Mak Mia pun dah siap sound-sound lagi bila nak jenguk anak dia. Hihi....



Teruja tengok barang-barang baby yg chomel-chomel ni.
Kalau time saya nanti mau borong 1 pasaraya. *meroyan*


Hari yg dinanti-nanti saya telah pun tiba setelah melawan pelbagai arus kesibukan. Ceh! hayat tak boleh belah!

Tengok ni...tengok ni...big-black-eyes



Nampak tak kekakuan saya disitu.
 Walaupun saya keras macam kayu tapi baby Mia still tidur lena tau.

Penat saya pangku, dukung, gendong dan bawak berlari bagai onion-head-emoticon-15(tipu letewww) tapi baby ni still tak bangun-bangun. Bila saya usik-usik pipi dan tangan dia, cuma bukak mata sebelah jer kecik. Wah, tecik-tecik lagi dah pandai berlakon ye anak ko ni Pah!




Tidur tak bergerak-gerak. Menci betul ko nengok muka makcik ko ni eh. Hahaha. 




Syookkknyeee dia. Tak buka mata langsung waktu saya datang.


Aik...aik..bangun. Cepuk kang! punched Bahaha...suka-suka je nak cepuk anak orang.




Baby Nur Auni Damia. Sedapkan nama?

Semoga menjadi anak yg solehah dan membesar dengan sihat.
Dah besar nanti jangan lawan cakap mak ayah tau.


Nice Sweet Born


Anda bila lagi? 
Eh tanya orang lak. Hakku lah! Hahaha....



Okay bye n take care. Thanks 4 reading

bye

1 ulasan:

  1. chomelll..like me..hiik slamat dtg bby mia kedunia yg pnuh pncaroba..hiik smog jdi ank solehah...like u anty hanis nie..<3

    BalasPadam