Khamis, 2 Ogos 2012

27? Cepatnya Masa Berlalu ~_~


Assalammualaikum


Lama betul menyepi dari mengupdate belog.
Menyepi bukan bermakna sepi. Menyepi sebab terlalu busy. Biasalah time-time puasalah complaint banyak, kerja banyak dan projek banyak. Tuntutan kerja harus diutamakan. Bila ada waktu terluang barulah boleh manja-manjakan diri dengan belog (oh, cakap dah macam spa pulak blog aku ni. Hehehe)

Sebenarnya entry pasal celebrate birthday saya BULAN lepas tak habis cerita lagi. Sebut bulan tu pelan-pelan tau. Malunya sebab perkara dah sebulan lepas baru nak update. Huehue...

Tahun ni sambut ulangtahun kelahiran dua kali. 1st sambut dengan asben di rumah je. Macam biasalah 16hb lagi lepas balik kerja dia akan bawa kek, hadiah dan macam-macam makanan bagai. Disebabkan hari jadi saya jatuh pada hari Selasa dan waktu itu adalah hari bekerja maka, weols tak bercadang pun untuk celebrate di luar.


Second time, sambut dengan family saya di rumah family pula. Tapi lewat sikit means tiga hari selepas hari lahir saya. Kira suprise celebrate lah ni. Tiba-tiba hari Jumaat tu saya balik terus ke rumah mak, theyols dah siap-siap beli kek, masak-masak dan panggil adik beradik lain balik.


Yuhuuuu! Thanks a lot sumeee...


Kek banjir yg melimpah ruah~cairrr...

Makcik kenit kat tengah tu sibuk je. Macam besday dia pulok.

Orang tak habis potong lagi dah sibuk "Nak mamam kek!!!"

Buat molot pulak budak kecik ni.

Terima kasih Timah sebab datang untuk sama-sama celebrate. Terharuuu.

....

Secret by Adah and Maa...Thanks a lot!!!

Wif my bro.
Gaya kau mengalahkan orang bekerja ye walaupun hakikatnya masih study...

* * *

Di usia 27, masih banyak yg perlu saya pelajari expecially dalam kehidupan rumah tangga sebagai isteri. Masih banyak pengalaman yg perlu saya terokai. Pengalaman mengajar kita erti kehidupan. InshaAllah tahun-tahun akan datang lebih baik dari tahun yg ini.

Terima kasih Allah kerana mengizinkan saya berpijak di bumi ini, memberikan saya nafas untuk meneruskan kehidupan. Sesungguhnya peluang yg ada akan saya gunakan sebaik yg mungkin untuk menjalani ibadah kepadaMu, menjadi isteri yg solehah, anak yg berbakti pada ibu bapa, adik-adik serta bakal ibu yg sempurna. Amin ya Rabbal Alamin.

Thanks to asben, Maa, Adah, Timah dan Kak Ros sebab bagi present kat saya. Dah tua-tua pun dapat hadiah lagi. Appreciate sesangat!!!
~_~

Bye!


Last but not least 


Kesayangan...


♥ ♥ ♥


5 ulasan:

  1. welcome k.hanis..n happy belated brthday....<3

    BalasPadam
  2. dear kak anis..
    epy belated day ! hehe
    rindu r..bile nak dating ni.. =.=

    BalasPadam
  3. tq dear....

    timah: thanx bg present.....

    ieda:2lh dear, bila erk....t kalo ada g mn2 rojer2 akk.
    mn tau free blh follow....wunduuuu....

    BalasPadam
  4. wah, meriahnya sambut birthday.. banyak gak dpt hadiah eh.. seronoknya!

    BalasPadam
  5. Haha...Zana, simple2 je..x tau pn fmly nk celebrate besday kita...kalau Zana perasan Hanis pakai seluar tido je...main belasah je tew...hihi...

    BalasPadam